محل تبلیغات شما

نماینده فروش وهزینه‌های پایین‌تر، از منظر استراتژی

شرکت پخش ماندگار : هزینه بالای نماینده فروش خارجی می‌تواند اصلی‌ترین عامل کاهنده درآمد فروش باشد. خوشبختانه استراتژی‌هایی پخش تراکت وجود دارند که با عملی کردنشان در بعضی از زمینه‌ها باعث می‌شوند این هزینه‌ها بی‌اهمیت جلوه کنند.

پخش تراکت در تهران

۳.موفقیت را تحریک کنید
ساختار تشویقی سازمان شما، بیشترین تاثیر را در فروش و عملکرد تیم شما دارد. همچنین این ساختار اطلاعات زیادی درباره‌ی چگونگی تنظیم آن‌ها برای پخش تراکت رسیدن به موفقیت می‌دهد. برنامه‌ی پاداش تیم فروش، بیشترین هزینه را در اکثر شرکت‌ها دارد، بنابراین باید به دقت مدیریت شود. مشوق‌های انگیزشی موجب افزایش روند فروش می‌شود که به خودی خود، کار همه را آسانتر می‌کند.

قرارداد پخش تراکت

یک ساختار تشویقی چند لایه ایجاد کنید
‌تحقیقات نشان می‌دهد که ساختار تشویقی چند لایه بهترین راه‌حل برای ایجاد انگیزه میان مجریان در سطوح متفاوت مهارتی است. تراکت مشوق‌های چند لایه‌ای موجب می‌شوند تا «مجریان بنیادی»( نمایندگانی که فروشی ثابت اما کم ارزش دارند) اهداف مورد دستیابی را هدف قرار دهند، عملکردشان را در برابر طیف وسیع‌تری از کارکنان و نمایندگانی که در زیرگروه «مجریان برتر» شناخته می‌شوند بهبود بخشند.

پخش تراکت ارزان

پاداش سرعت نماینده فروش
سرعت نماینده فروش، سرعتی است که در آن، تیم شما معامله‌ای را می‌بندد. سرعت فروش بالا چرخه فروش را کوتاه‌تر و منابع را آزاد می‌کند. تراکت این نشانه تیم فروش با عملکرد حرفه‌ای است پس به نمایندگانی که معاملات را با سرعت بیشتری می‌بندند، پاداش بدهید.

ایجاد مشتری بالقوه را پاداش دهید
رجوع به مشتریان فعلی از احتمال بسیار بالاتری برخوردار است و این‌ها معمولاً مشتریان از پیش واجدالشرایط و ایده‌آل شما می‌باشند. به نمایندگانی که مراجع‌کنندگان خاص خود را ایجاد می‌کنند پاداش دهید.

پخش تراکت چیست ؟

۴. برای داشتن کیفیت بیشتر، فروش نماینده فروش و بازاریابی را تراز کنید
مشتری بسیار حائز اهمیت است. تراکت اگر تیم فروش میدانی شما وقتشان را با مشتری‌ای بی‌علاقه بگذرانند، انرژی و وقت شرکت را هدر می‌دهند. اینکه سیستم صلاحیتی داشته باشید که مشتری بدون صلاحیت را جدا کرده و آن‌ها را به کمپین پرورنده فرستاده تا زمانی که صلاحیت خرید را داشته باشند، بسیار کار آمده است. تراکت این مهم‌ترین مزیت همسوئی بخش فروش و بازاریابی است.

مشتری‌ها را با بازاریابی درون مرزی ارزیابی کنید
مشتریان را قبل از آنکه به تیم تراکت فروشتان بپیوندند، با ردیابی مطالبی که قبلاً مشاهده کرده‌اند، ارزیابی کنید. مشتریانی که صفحه قیمت‌گذاری را مشاهده می‌کنند، بسیار واجدالشرایط‌تر از آن‌هایی هستند که اصلاً تحقیق نمی‌کنند. اطمینان حاصل کنید که تیم فروش خارجیتان تنها با مشتریانی که تحصیل کرده‌اند و علاقمند تراکت هستند، در تعامل باشند. مطالبی را که دنبال می‌کنند در خصوص محتوا دسته‌بندی کنید تا هدفشان را فهمیده و آن‌ها را به درستی هدایت کنید.

تراکت پخش کن

کمپین‌هایی برای پرورش مشتری ایجاد کنید
مشتریانی که آماده خرید نیستند، نیز هنوز با ارزش‌اند. کمپین پرورش با این مشتریان در ارتباط است، آن‌ها را از تراکت مشکلاتشان آگاه می‌کند و راه حل را به آن‌ها گوشزد می‌کند. بازاریابی می‌تواند کمپین‌هایی که برای مشتریان بی‌صلاحیت است را توسعه دهد و هنگامی‌که مشتری آماده خرید شد، آن‌ها را به تیم فروش ارجاع دهد.

نماینده فروش باید مشتریان را درون چرخه فروش پیگیری کند
چرخه فروش شما نیز سفری برای مشتری است. همانطور که آن‌ها از مشتری بی‌صلاحیت به مشتری با صلاحیت تبدیل می‌شوند، رابطه آن‌ها تراکت با شرکت شما نیز تغییر می‌کند. اطمینان حاصل کنید که آن‌ها در هر مرحله از فرایندشان، حمایتی را که نیاز دارند دریافت می‌کنند. تشریح سفر مشتری به شما کمک می‌کند تا بدانید چه زمانی پیگیری منابع اضافی را انجام دهید. نماینده فروش خود را تشویق کنید تا داده‌های مشتری را به روز کنند به این منظور که با استراتژی شما مرتبط بمانند.

پخش تراکت تهران

بهترین نماینده فروش ها را استخدام کنید
بهترین نماینده فروش

استخدام نمایندگان مناسب بسیار حائز اهمیت است. تغییر و تبدیل کارمندان یکی از بزرگترین برآمدها در تجارت است، به ویژه اگر آن کارمندان، نمایندگان مشاوره تبلیغاتی فروش باشند . جایگزینی آن‌ها می‌تواند ۲۰۰ ٪ حقوق سالیانه‌ی یک کارمند هزینه داشته باشد.

برای استخدامی‌درست در اولین بار، بهترین نمایندگان فروش خود را بررسی کنید. در مورد خصوصیاتی که در این زمینه استفاده می‌کنند بپرسید و آن‌ها را معیار در مراحل استخدام خود قرار دهید.

پخش تراکت تهران

نماینده فروش را آموزش دهید
هنگام بررسی نحوه کاهش هزینه‌ها، اصولا مبحث آموزش فروش نادیده گرفته می‌شود. آموزش فروش در نگاه اول هزینه اضافی به نظر می‌رسد، اما تبلیغات در واقع نوعی سرمایه‌گذاری است.

آموزش فروش، عملکرد را بهبود می‌بخشد و مشاغل بیشتری را در آینده ایجاد می‌کند. تنظیم برنامه آموزشی فروش داخلی روشی مقرون به صرفه برای آموزش مهارت‌های فروش و دانش محصول است.
آموزش فروش به موقع موجب پخش تراکت پیشگیری از هزینه‌های بیجا می‌شود . برای آموزش تفکیک شده فروش موثر ، از راهنمای آموزش فروش نهایی «باجرز» استفاده کنید.

به نماینده فروش فناوری ارائه دهید
تطبیق فناوری برای پروسه فروش مثل این است که نماینده فروش شما دارای ابرقدرت باشند. راه حل مناسب به نمایندگان تبلیغات شما کمک می‌کند تا کار را با سرعت هر چه تمام‌تر به اتمام برسانند، بنابراین می‌توانند بر روی قرار ملاقات‌ها و بستن معاملات با مشتریان متمرکز شوند. افزایش بهره‌وری منجر به کاهش هزینه‌ها می‌گردد.

پخش تراکت در تهران

همچنین فناوری هزینه‌های سازمان را کاهش می‌دهد. برای پرهزینه‌ترین قسمت روند فروش‌تان از منابع و امکانات خارج از شرکت بهره بگیرید، همانند کار اداری، ایجاد مشتری بالقوه، پیگیری کار میدانی و غیره.

نماینده فروش و فناوری

۲. روند فروش نماینده فروش را مدرن کنید
ارتقای فناوری نه تنها راهی تبلیغات هوشمندانه برای کاهش هزینه‌هاست بلکه موجب افزایش فروشتان نیز می‌شود. شما می‌توانید مشکلات روزمره تیم فروش خارجی خود را، در ضمن بهبود تعاملات، ریشه کن کنید.

شفافیت را ارتقا دهید
شفافیت انگیزه‌دهنده است. اگر دیگر اعضای تیمتان شاهد باشند که نماینده فروش در حال تنظیم چندین جلسه هستند، آن‌ها نیز بیشتر تلاش پخش تراکت خواهند کرد.‏ این روشی دوستانه برای تقویت رقابت و ارتباط است. برای دفتر‌تان «جدول امتیازی» تهیه کنید و شاهد افزایش اعداد روی آن باشید.

پخش تراکت ارزان

تجزیه و تحلیل تیمتان را دنبال کنید
مربی خبره، نقاط ضعف بازیکنش را زیر نظر دارد. مدیریت ارتباط با مشتری زمانی مستحکم است که به شما این امکان را بدهد تا عمیقا عملکرد تبلیغات تیم خود را بررسی و بینشی مهم کسب کنید. جلسات، مسیرها، معاملات بسته شده و فرصت‌های از دست رفته‌ی آن‌ها را زیر نظر بگیرید تا نمایی دقیق از پتانسیل کشف‌ نشده‌شان بدست آورید.

تراکت پخش کن

اجرای فناوری نماینده فروش
ابزارهای فناوری فروش مانند «نقشه باجرز»، طراحی شده‌اند تا کارهای شلوغ و پر مشغله را برای فروشندگان انجام دهند. رهیابی، برنامه‌ریزی تبلیغات و سازماندهی، موانع روزمره‌ی تیم فروش شما هستند، به محض حذف آن‌ها، نماینده فروش می‌تواند زمان بیشتری را روی جنبه‌های اصلی شغلشان تمرکز کند-مواردی که موجب سود آوری شرکت شما می‌شوند.


وبلاگ ماندگار

تحولی نو در عرصه بازاریابی دیجیتال و تعامل با مشتری

بازاریابی ایمیلی و اهمیت آن در استراتژی دیجیتال مارکتینگ

چگونه برنامۀ ارجاع خود را با موفقیت مشتری قوی‌ تر کنید ؟

تراکت ,نماینده ,پخش ,آن‌ها ,تیم ,مشتری ,نماینده فروش ,پخش تراکت ,تیم فروش ,آن‌ها را ,فروش و

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
دانلود فایل صرافی سلامت رفع موی زائد دو سوته خرید کن تحویل بگیر تخفیفان فروشگاه خرید اینترنتی علوم زمین و توسعه دانلود برای شما تاریخ مه آلود خرید اینترنتی قطعات بلدوزر D155